decembrie 11, 2009

cuvinte catre tine :)

Chiar daca viata ne pune mereu in situatiile cele mai ciudate, avem si de castigat. departe de a fi ciudate, ne fac mereu sa fim negativi si sa zicem "nu", "nu va fi asa", "niciodata", dar uite ca din situatii ciudate, te alegi cu ceva, mai bun sau mai rau.Eu m-am ales cu tine!
Desi aveai un sictir de neimaginat si iti venea sa arunci cu ceva in mine, ai preferat sa-mi fii alaturi si sa arunci in mine "cu tot ce inseamna fericire" :).da, am gasit o "pretena", nu o dusmanca precum multi te vad.O nebuna mai mult decat senibila care mereu se apara si are cortinele inchise.Am trecut prin multe de atunci, am trecut de la etapa rimelului identic, la un dragut "head shoot", la o discoteca si o distractie pe cinste. Au fost multe, nici nu le pot numara. Au fost nervi, si certuri pana la cer si inapoi, au fost lacrimi, si tot mai multe.... dar vezi?! inca continuam, dar pentru noi nu e grav, pentru ca stim ca orice ar fi mereu vom fi "acolo" ceea ce multi nu fac, prefera sa plece cu coada intre picioare si sa nu-si mai scoata o vorba, pentru ca asa a fost sa fie...prefer sa te suport asa cum esti, prefer sa fii tu mereu, decat sa fii altceva...prefer eu sa fiu cea care pleaca pentru a evita cuvinte cu sau fara rost..prefer sa fiu undeva acolo, in umbra, pregatita pentru orice, pentru o imbratisare, un sfat, pentru tot ce e bun...sau tot ce e rau...
si anii trec mult prea repede, iar noi mereu scapam de monotonie, cearta, fericire, entuziasm, nebunie, tot ce e specific noua....asa nebune cum suntem, asa incapatanate, irascibile, retardate, ciudate, bune, rele, suntem noi si atat! nu imprumutam de la altii comportamente si facem roata morii ..asa ne acceptam, asa iubim, asa ne certam, asa ne impacam, pentru ca "noi" nu plecam atunci cand lucrurile nu merg bine...

Niciun comentariu:

Etichete