februarie 18, 2010

Amestec

In lumea mea, care de fapt e si lumea ta
Caut ceva ce e al meu si ce va fi al tau
Ma caut pe mine, ca sa pot da de tine
Privesc departe si simt ca ma chemi
Dar totusi unde esti ? ascuns esti..
Degeaba te caut cand nu te gasesc
De-ar exista o speranta sa stiu ca esti
Ca esti acolo, si ma vezi cum ma agit
Cum caut fara incetare ceva ce nu stiu
daca exista, daca e real sau daca voi avea
Degeaba sec marile si golesc suflete
Pentru ca nu stiu daca se merita , nu stiu!!

Ma uit prin tine si ma vad tot pe mine
Esti o oglinda a sufletului meu ? esti..?
Raspunde-mi, nu te ascunde, te rog,
Vino! vino...doar vino..
Ma amestesc cu amintiri si cu dorinte
Ma impiedic de viitor si tu pe zi ce trece
provoci in simturile mele un mare dor.
Ma golesti de puteri si ma lasi fara nimic
Imi iei tot si traiesti pentru mine
Ma gonesti si ma apropii, ma iei si taci..
Ma ispitesti si ma doare, caci acolo,
In sufletul meu totul e diferit, sunt eu
in cautarea ta, visule...


Niciun comentariu:

Etichete