noiembrie 14, 2009

Time for miracles ( Adam Lambert)

Dupa o zi frumoasa de stat in casa, scumpa mea surioara m-a invitat la cinema. Ei bine, am acceptat, m-am bagat la dush, m-am fresh-uit si am luat-o la goana spre mall.
Ajunse la Mall, ne-am minunat cat de full era sus, la cinema. M-am gandit ca sigur nu vom mai prinde locuri si ca ramane pe altadata. Ei bine, am prins!! si spre fericirea noastra, locuri f bune, exact in ultimul rand. Ah, am uitat sa precizez ca filmul ce urma sa-l vizionam era "2012".Singurul lucru pe care il pot spune e ca nici nu am simtit cand au trecut app 3 ore si ca filmul a fost genial. Chiar daca unii nu sunt deacord cu ceea ce se zice despre anul 2012, eu pot sa va spun doar ca sfarsitul acestei lumi tot va veni, indiferent ca e 2012, 2013, sau ... etc.
La orice pas intalnesc lucruri care-mi confirma ca da, viata este scurta, iar timpul trece prea repede. O concluzie la acest film ar fi aceea ca " traieste-ti viata, nu sta prea mult pe ganduri si nu amana un lucru, fa-l atunci cand ai ocazia, maine, poimaine poate fi prea tarziu".



It's late at night and I can't sleep
Missing you just runs too deep
Oh I can't breathe thinking of your smile

Every kiss I can't forget
This aching heart ain't broken yet
Oh God I wish I could make you see
Cuz I know this flame isn't dying
So nothing can stop me from trying

Baby you know that
Maybe it's time for miracles
Cuz I ain't giving up on love
You know that
Maybe it's time for miracles
Cuz I ain't giving up on love
No I ain't giving up on us

I just wanna be with you
Cuz living is so hard to do
When all I know is trapped inside your eyes

The future I cannot forget
This aching heart ain't broken yet
Oh God I wish I could make you see
Cuz I know this flame isn't dying
So nothing can stop me from trying

Baby you know that
Maybe it's time for miracles
Cuz I ain't giving up on love
You know that
Maybe it's time for miracles
Cuz I ain't giving up on love
No I ain't giving up on us

Niciun comentariu:

Etichete